domingo, 5 de xuño de 2022

PDI infantil

 

Os grupos  de Ed. Infantil  iniciaron a investigación do proxecto “Pasiño a pasiño, a Lomba no camiño” antes do entroido, empregando como actividade de motivación o disfraz da peregrina. Neste momento a investigación centrouse na indumentaria das peregrinas e peregrinos, uso e funcionalidade dos diferentes elementos.

PRODUTO--> Disfraz  (ANEXO E LOMBA)

ACTIVIDADES-->

  Visionado de imaxes e videos na búsqueda de información sobre a indumentaria

. Lectura de contos.

  - Elaboración de sombreiros, capas e cabazas.

  . Desfile de Entroido ata o parque da Xunqueira

 PUBLICIDADE--> A través da páxina web do cole chegou a compañeiros, familias e toda a                                 comunidade escolar en xeral.

 

PRODUTO--> Mapa (ANEXO)

ACTIVIDADES-->

 -Investigación sobre o espazo no mapa que compete ao camiño francés.

 -Lectura do conto “Bo camiño peregrino” (camiño francés) de Rena Ortega.

 -Recoñecemento visual de 4 monumentos que se atopan ao longo do camiño francés.

 -Creación dun mapa interactivo onde se explican estos catro monumentos.

 PUBLICIDADE--> AULA

 




Os Obxectivos traballados durante o 2º trimestre foron:

Ø  Descubrir emocións e sentimentos dos peregrinos e Identificar os símbolos do camiño: sinais, cuncha, cabaza,chapeu,caxato,faldriqueira…

Estamos en condicións de afirmar que o proxecto resultou atractivo, interesante e motivador para as nosas pequenas e pequenos.

Consideramos conseguidos os seguintes criterios de avaliación:

ü  Identificar os símbolos do Camiño e o seu significado.

ü  Recoñecer algúns sentimentos e emocións propios e  dos peregrinos.

 


 

No último trimestre do curso profundizamos noutros contidos: descubrimos que hai moitas peregrinas que van na búsqueda dun desexo que se cumprirá ao chegar a Santiago, que existen tamén outras motivacións para facer o camiño como relixiosas e de superación persoal ; a existencia de diferentes itinerarios,a importancia de ter uns bos hábitos alimenticios e de adestramento, a ser  solidario e aprender a dar e recibir axuda cando se precise, a respectar o medio natural e por suposto a recoñecer a catedral de Santiago de Compostela.

Os obxectivos traballados durante o 3º trimestre foron: 

Ø  Coñecer a historia do Camiño de Santiago

Ø  Coñecer os diferentes itinerarios do Camiño.

Ø  Descubrir o patrimonio natural: relevo, fauna, flora dun tramo de percorrido.

Ø  Coñecer e identificar a Catedral de Santiago de Compostela e algún monumento e prazas significativas.

Ø  Aprender os valores do peregrino: solidaridade, respeto polo medio, etc

Ø  Coñecer e practicar hábitos saudables para ser un bo peregrino.

Ø  Localizar os camiños a través do uso de diferentes representacións gráficas:mapas, aplicacións...

Ø  Identificar aos peregrin@s así como a súa vestimenta característica.

Ø  Diferenciar e nomear os principais elementos arquitectónicos do camiño

Ø  Aproximarse á lectura e escritura a través da Galicia Máxica..

 A LOMBA 

PRODUTO--> MARCAPÁXINAS

ACTIVIDADES --> Lectura de contos, formulación de hipóteses sobre a utilidade e funcionalidade dos marcapáxinas.          .Elaboración dos mesmos

PUBLICIDADE--> Exposición na aula e familias

PRODUTO--> MURAL

ACTIVIDADES-->

. Visionado de imaxes e videos na búsqueda de información sobre a Hª, itinerarios, flora e fauna do camiño, hábitos saudables…

. Lectura de contos

             PUBLICIDADE--> Na cortiza da clase.

PRODUTO--> MESA DE LUZ 

ACTIVIDADES--> Presentación e identificación do mapa de España. Percorrido do camiño portugués e do primitivo.  Construcción da catedral.

PUBLICIDADE--> AULA

PRODUTO-->  SOLETA PARA BIBOT e traballo co mesmo

ACTIVIDADES-->  Elaboración da soleta entre todo o alumnado: pintado con témpera, adherir imaxes,et.  Dar as instruccións pertinentes ao noso bibot para chegar á catedral.

PUBLICIDADE-->  AULA

PRODUTO--> CADERNO INDIVIDUAL DE INVESTIGACIÓN:Códice Calixtino

ACTIVIDADES--> .Caderno de tarefas impresas sobre os aspectos traballados.

PUBLICIDADE-->  Na aula e ao final do trimestre compárteno coas familias xa que o levan para casa

PRODUTO--> BANDEXAS XACOBEAS

ACTIVIDADES--> Propostas relacionadas có Camiño de Santiago.Lectura, Escritura, lóxica Matemática, experimentación etc.

PUBLICIDADE--> Recunchos da aula.

PRODUTO--> LIBRO XACOBEO

ACTIVIDADES--> Dossier de tareas impresas e experiencias

PUBLICIDADE--> Aula

PRODUTO--> CRENDENCIAL

ACTIVIDADES--> Completamos a credencial con selos correspondentes a cada reto do proxecto e saídas realizadas.

PUBLICIDADE--> Aula e exterior.

PRODUTO--> MAPA E DOSSIER. GALICIA MÁXICA

ACTIVIDADES--> Creación do alfabeto a partir  dous elementos típicos de Galicia( A de auga, B de batea, Z de Zoco etc.) utilizando diferentes técnicas plásticas.

PUBLICIDADE--> Aula

 ANEXO

PRODUTO--> Entrega dunha COMPOSTELANA (cuncha de vieira) a chegada á catedral de Santiago de Compostela.

ACTIVIDADES-->

-Investigación en rede de qué se entregaba antiguamente aos peregrinos cando chegaban a Compostela.

- Decoración dunha concha (compostelana) e entrega dela á chegada á catedral de Santiago de Compostela.

PUBLICIDADE--> Aula

PRODUTO--> PEQUENO CAMIÑO CARA A CATEDRAL

ACTIVIDADES-->

-Visita da peregrina Lourdes contándonos a súa experiencia como peregrina hacia Santiago.

-Investigación sobre a catedral de Santiago de Compostela nos libros da biblioteca do centro e na aula de informática a través dos ordenadores.

-Debuxo con acuarelas da fermosa catedral.

-Creación dun mapa da viaxe dende o cole ata á catedral.

 -Reflexión sobre qué temos que comer e levar para facer un pequeno tramo do camiño a través da lectura “Bo camiño peregrino” de Gracia Iglesias Lodares.

-Introdución ás normas para unha boa alimentación.

-Viaxe a Santiago de Compostela no que se inclúe unha visita ao Museo das peregrinacións.

PUBLICIDADE--> Aula.












































SOLETA E BIBOT




 

 ANEXO

  

 

 

 


AVALIACIÓN

Estamos en condicións de afirmar que o proxecto resultou atractivo, interesante e motivador para as nosas pequenas  peregrinas.

 Consideramos conseguidos os seguintes criterios de avaliación:

Ø  Coñecer o Camiño de Santiago.

Ø  Coñecer a existencia dos diferentes itinerarios do Camiño.

Ø  Identificar e valorar algún elemento da fauna, da flora, dos montes e ríos e dos monumentos do Camiño.

Ø  Recoñecer a catedral de Santiago de Compostela.

Ø  Identificar os símbolos do Camiño e o seu significado.

Ø  Tomar conciencia da importancia dunha alimentación equilibrada, da práctica do deporte e dun horario apropiado para o descanso.

Ø  Ser solidaria e respetuosa cos seus compañeiros e adultos, esfórzarse e manterse constante na consecución dos seus obxectivos.

Ø  Sitúa os camiños en mapas.

Ø  Distingue os elementos que forman parte da súa indumentaria.

Ø  Recoñece e distingue as principais construcións e elementos do camiño.

Ø  É quen de recoñecer algún símbolos e reproducilos graficamente.









Ningún comentario:

Publicar un comentario