VALORACIÓN PDI 3º Y 4º PRIMARIA (GRUPO C).
PRODUCTO 1: Exposicicións orais e elaboración dun porfolio cos coñecementos que adquirimos sobre o Camiño de Santiago.
ACTIVIDADES DESENVOLTAS.
Investigación sobre a historia do Camiño (contos, lendas, búsqueda internet, videos…
Coñecemento da historia de apóstol Santiago, quen era? Que fixo?
Coñecemento dos diferentes camiños de Santiago, nomes, e percorridos
Identificación e significado dos diferentes símbolos do Camiño de Santiago (cabaza, cruz de Santiago, cuncha, bordón…)
Significado de ser peregrino (valores, indumentaria, perigos que se pode atopar…)
Identificación das diferenzas entre os peregrinos antigos e actuais, indumentaria, tradicións…
Coñecemento da Canción do Peregrino e da Canción das estrelas.
Realización de pasatempos sobre diferentes aspectos do camino de Santiago.
Realización dun mapa mental coa información máis relevante do Camiño.
Lectura dos libros: “Sucedeu no camino primitivo” (Xosé. A. Perozo. Xunta de Galicia. “Compostela, Camiño de pedra”, (Paco Abelleira e Carlos Blanco). Xunta de Galicia.
Realización do entroido disfrazados de peregrinos actuais.
TEMPORALIDADE: 1 SESIÓN QUINCENAL (OUTUBRO-MARZO
ÁREAS IMPLICADAS:
Música, TICS, L. Castelá, L. Galega, C. Sociais, C.Naturais, Matemáticas e Plástica
PRODUCTO 2: Realización dun pequeno tramo do Camiño de Santiago (Monte do Gozo-Catedral)
ACTIVIDADES DESENVOLTAS.
Análise dos diferentes camiños para poder elexir o tramo máis axeitado.
Análise das necesidades que imos ter o realizar o Camiño, incidentes ou perigos que podemos atopar…
Elaborar mapas de ruta coas población polas que pasas, os monumentos…
Realización dun sendeiro que comunica coa Via da Plata (4º C)
Realización dun anaco do tramo final do camiño Francés (3º e 4º)
TEMPORALIDADE: 1 SESIÓN QUINCENAL .Maio-Xuño
ÁREAS IMPLICADAS:
AVALIACIÓN
A avaliación realizase a través dun diario de sesión de cada actividade. Neste diario, inclúese un breve rexistro de cada sesión de traballo (data, descripción da actividade e observacións).
Avaliase o resultado final de cada producción, así coma a actitude positiva, a implicación , a motivación e o interese dos alumnos.
VALORACIÓN
Consideramos que a temática elexida resultou moi interesante e motivadora para os alumnos.
O descoñecemento casi completo da temática, propiciou que os alumnos se mostrasen expectantes a hora de coñecer e adquirir novas aprendizaxes.
As actividades máis satisfactorias están resultando as relacionadas co segundo producto, (agora mesmo encontrámonos preparando a realización do tramo do Camiño). Aínda que é preciso destacar que os coñecementos e investigación sobre os diferentes aspectos do camiño, relacionadas coas actividades do primeiro produto otórganlle un significado especial a realización dun tramo do camino.
Valoramos como salientable a implicación e participación dos alumnos en tódalas actividades, así como o interese amosado por querer seguir profundizando en diferentes aspectos do Camiño de Santiago.
Ningún comentario:
Publicar un comentario