MEMORIA DO PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO 1ºC e 2ºC
“FOLK NA LOMBA”
Neste curso 2024-25 os grupos de 1ºC e 2ºC realizamos practicamente a totalidade das actividades programadas a principio de curso engadindo algunha máis que consideramos axeitada para completar o estudo da temática deste ano.
Foi un estudo moi interesante e ameno sobre os elementos de folk en Galicia traballando tanto a arte, como a literatura, escultura e música. Sempre en cooperación por parte do alumnado de ámbolos dous grupos.
A continuación expoñemos as actividades que se realizaron ao longo dos tres trimestres:
Como traballo nos dous primeiros trimestres deseñamos e fixemos un mural sobre a arte en Galicia: as construcións e monumentos máis relevantes das catro provincias.
As actividades realizadas foron:
Estudo dos monumentos máis importantes das catro provincias da nosa Comunidade.
Estudo das construcións máis coñecidas de cada provincia.
Realización do mural con debuxos e textos describindo os monumentos e arquitectura.
Exposición do mural “A arte en Galiza” no corredor do primeiro andar.
No Entroido, disfraces relacionados coa temática de traxes típicos do entroido galego. No noso caso fomos de PANTALLAS (traxe típico de Xinzo de Limia).
O traballo do segundo trimestre baseouse no estudo dos mitos e lendas de Galicia. A actividade realizada foi:
Busca de personaxes míticos de Galiza. Elaboración de textos.
Busca de lendas de Galiza. Elaboración de textos.
Debuxo que representa as lendas e os personaxes da mitoloxía galega,
Realización do mural cos textos explicando os mitos e as lendas, e os seus debuxos representativos.
Exposición do mural “ Mitos e Lendas” no corredor do primeiro andar.
O traballo do terceiro trimestre baseouse na literatura galega. Fixemos un POEMARIO.
As actividades realizadas foron:
Busca dos poemas máis coñecidos dos autores máis famosos de Galiza.
Copiado dos poemas.
Elaboración de ilustracións relacionados coa temática de cada poema.
Recollida dos poemas e os debuxos para a elaboración do noso POEMARIO GALEGO.
Ningún comentario:
Publicar un comentario